Alla inlägg under april 2009

Av Sissi - 2 april 2009 09:37

Ett otroligt suddigt kort från mobilen... Det var nu då vi hade varit ut på morgon promenaden och kommit hem. Jag vet inte om jag, Ceasar eller Rasmus var tröttast... Men den mys studen varade inte länge, då chefen älskar att ringa på min lediga tid... :(


Vi har övat Ceasar på att inte skälla ihjäl sig då man knackar på dörren eller i bordet.. Ja, vi är långt ifrån klara.. Men vi har i allafall berört problemet..:) Han skäller som en galning då man står utanför dörren och knackar... Men efter en stund blir han tyst och då när man väl öppnar dörren och berömer honom, så hajar han snabbt vad det är frågan om...


Vi fortsätter våra promenader och vi har fått en helt annan hund, nu då han börjar bo in sig... UNDERBART!! Varje dag gör han framsteg, även om dom är små så är dom för oss märkbara...:)

Av Sissi - 1 april 2009 11:01

Då vi stannade och pratade med ettpar grannar, så vart dom förvånade över att det var vi som hade fått tillök i familjen.. Dom hade undrat vad det var för dam som var ute och promenerade med en vit stor hund.


Ja, nu var det inte svårare än att det var jag och Örjan som hade varit tanten... Och den vita hunden det var lille Ceasar... Om vi skrattade åt detta... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards